Program: „Programul Educatie si Ocupare 2021-2027“

Obiectiv de politica: 4 „Europa mai sociala si mai favorabila incluziunii, prin implementarea Pilonului european al drepturilor sociale“

Prioritate: P08 „Cresterea accesibilitatii, atractivitatii si calitatii învatamântului profesional si tehnic“

Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale si informale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat si digitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie (FSE+)“

 

Numarul de identificare al proiectului: ID MySmis 2021+: 311455

Titlul proiectului: Educatie si competente prin stagii de practica

Numele solicitantului: COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU

 

Nr.         213/ 21.02.2025 

Invitatie de participare

În atentia agentilor economici interesati,

 

Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail emilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului Educatie si competente prin stagii de practica  ID MySmis 2021+  311455, cofinantat de Uniunea Europeana, prin  Program: „Programul Educatie si Ocupare 2021-2027“ anunta efectuarea achizitiei publice de produse de HRANA PARTICIPANTI-LOT 1  codurile CPV

  • 15981000-8 - Apa minerala
  • 15540000-5 - Brânzeturi
  • 15860000-4 - Cafea, ceai si produse conexe
  • 15131000-5 - Conserve si produse din carne
  • 15332310-0 - Fructe cu coaja lignifiata prajite sau sarate
  • 15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe
  • 15820000-2 - Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate
  • 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne
  • 15321000-4 - Sucuri de fructe

Prin prezenta, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret pentru produse de HRANA PARTICIPANTI necesara pentru derularea proiectului.

 

Obiectivul General al proiectului nostru il reprezinta imbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, prin parcurgerea de programe de pregatire practica, de catre 252 elevi ai Colegiului ”Emil Negrutiu” Turda..

 

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie directa (in afara platformei SEAP).

 

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

 

Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului   https://peo311455.emilnegrutiu.ro/hrana-participanti.htm   sau  în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr -o solicitare a documentelor pe  e-mail la  emilnegrutiu@gmail.com.

 

Data limita de depunere a ofertelor (in plic la sediul beneficiarului): 05.03.2025, ora 12:00

 

Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2025,, ora 14:00

 

Valoarea achizitiei: estimativ  16669.79 lei fara TVA , respective 18170 lei  cu TVA,  produse necesare pentru 79  elevi inscrisi in grupul tinta si participant la activitatile din cadrul proiectului,  actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca.

Vom  achizitiona alimente pentru 79  elevi inscrisi in grupul tinta si participant la activitatile din cadrul proiectulu; vom pregati 79 de pachete cu alimente, iar fiecare pachet va contine:

1 pachet de alimente/ elev contine:

Nr. Crt

Denumirea produselor

UM

Cantitate

Pret unitar fara TVA

Valoare totala

1

Produse de origine animala, carne si produse din carne – mini Salam –Semicrud

buc

2

8.0000

16.00

2

Conserve de carne presata, 200g

buc

2

9.0000

18.00

3

Produse de origine animala, carne si produse din carne - Pate ficat, min 125 g

buc

2

7.0000

14.00

4

 Brânzeturi, Branza maturate/ Branza naturala/, Ambalat infoliat 200g

buc

1

15.0000

15.00

5

Brânzeturi, Branza maturate/ Branza naturala/, Ambalat infoliat  Cascaval  200g

buc

1

15.0000

15.00

6

Ceai de fructe necarbogazos,  ambalat în sticle / PET de 0,5l

buc

2

6.0000

12.00

7

Garantie ambalaj

buc

2

0.5000

1.00

8

Produse de origine animala-Unt 80 % 200g

buc

2

15.0000

30.00

9

Produse de origine animala, carne si produse din carne – Salam –Semicrud, 200g

buc

2

17.0000

34.00

10

Brânzeturi-Branza de burduf  min 300g

buc

2

14.0000

28.00

11

Produse de origine animala, carne si produse din carne: Salata de ton cu porumb si legume: min 160 g

buc

2

14.0050

28.01

 

Total pachet

  

211.01

 

TVA

18.99

 

Total VALOARE PE pachet  cuTVA

230,00

 

  

 

 

 

Reponsabil achizitii,

Catana Monica

 

 

Manager proiect,

Prof. Gavrilescu Timea Karola

 

 



Nr. inregistrare 259.1/ 05.03.2025

COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA

 

        Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii  nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail emilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului Educatie si competente prin stagii de practica”  nr. contract  G2024-76384 / OIPEO    din data 07.11.2024   cofinantat de Uniunea Europeana, prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, comunica rezultatul procedurii de achizitie publica de produse alimentare HRANA PARTICIPANTI LOT 1.

                 In urma evaluarii ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achizitie de HRANA PARTICIPANTI LOT 3, din categoria celor cu cod CPV

    • 15981000-8 - Apa minerala
    • 15540000-5 - Brânzeturi
    • 15860000-4 - Cafea, ceai si produse conexe
    • 15131000-5 - Conserve si produse din carne
    • 15332310-0 - Fructe cu coaja lignifiata prajite sau sarate
    • 15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe
    • 15820000-2 - Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate
    • 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne
    • 15321000-4 - Sucuri de fructe

 

prin procedura de Achizitie directa (în afara platformei SEAP)  organizata de Colegiul ”Emil Negrutiu”,

 declarata câstigatoare a contractului de achizitie publica este cea depusa de ofertantul  SC KALIMERO COMERT INTERN SRL , cu sediul social în  localitatea Turda, jud. Cluj, str. 22 Decembrie 1989, nr. 8,  tara  România,  Numar de inmatriculare la Registrul Comertului:            J12 /2605 /1992,  codul unic de identificare RO 250473,  cu o propunere financiara de 15451.46 lei  fara TVA, la care se adauga TVA in valoare de 1449.80  (valoare contract cu TVA 16901.26 LEI)

                    Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a fost : procedura de achizitie directa, in afara  platformei SEAP.

Data:

05.03.2025

Manager proiect

Prof. Gavrilescu Timea Karola