Nr. 213/ 21.02.2025
Invitatie de participare
În atentia agentilor economici interesati,
Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail emilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Educatie si competente prin stagii de practica” ID MySmis 2021+ 311455, cofinantat de Uniunea Europeana, prin Program: „Programul Educatie si Ocupare 2021-2027“ anunta efectuarea achizitiei publice de produse de HRANA PARTICIPANTI-LOT 1 codurile CPV
- 15981000-8 - Apa minerala
- 15540000-5 - Brânzeturi
- 15860000-4 - Cafea, ceai si produse conexe
- 15131000-5 - Conserve si produse din carne
- 15332310-0 - Fructe cu coaja lignifiata prajite sau sarate
- 15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe
- 15820000-2 - Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate
- 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne
- 15321000-4 - Sucuri de fructe
Prin prezenta, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret pentru produse de HRANA PARTICIPANTI necesara pentru derularea proiectului.
Obiectivul General al proiectului nostru il reprezinta imbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, prin parcurgerea de programe de pregatire practica, de catre 252 elevi ai Colegiului ”Emil Negrutiu” Turda..
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: procedura de achizitie directa (in afara platformei SEAP).
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.
Documentatia se poate obtine prin descarcarea acesteia de pe pagina web a Beneficiarului https://peo311455.emilnegrutiu.ro/hrana-participanti.htm sau în format tiparit de la sediul Achizitorului sau în format electronic printr -o solicitare a documentelor pe e-mail la emilnegrutiu@gmail.com.
Data limita de depunere a ofertelor (in plic la sediul beneficiarului): 05.03.2025, ora 12:00
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2025,, ora 14:00
Valoarea achizitiei: estimativ 16669.79 lei fara TVA , respective 18170 lei cu TVA, produse necesare pentru 79 elevi inscrisi in grupul tinta si participant la activitatile din cadrul proiectului, actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca.
Vom achizitiona alimente pentru 79 elevi inscrisi in grupul tinta si participant la activitatile din cadrul proiectulu; vom pregati 79 de pachete cu alimente, iar fiecare pachet va contine:
1 pachet de alimente/ elev contine:
Nr. Crt |
Denumirea produselor |
UM |
Cantitate |
Pret unitar fara TVA |
Valoare totala |
1 |
Produse de origine animala, carne si produse din carne – mini Salam –Semicrud |
buc |
2 |
8.0000 |
16.00 |
2 |
Conserve de carne presata, 200g |
buc |
2 |
9.0000 |
18.00 |
3 |
Produse de origine animala, carne si produse din carne - Pate ficat, min 125 g |
buc |
2 |
7.0000 |
14.00 |
4 |
Brânzeturi, Branza maturate/ Branza naturala/, Ambalat infoliat 200g |
buc |
1 |
15.0000 |
15.00 |
5 |
Brânzeturi, Branza maturate/ Branza naturala/, Ambalat infoliat Cascaval 200g |
buc |
1 |
15.0000 |
15.00 |
6 |
Ceai de fructe necarbogazos, ambalat în sticle / PET de 0,5l |
buc |
2 |
6.0000 |
12.00 |
7 |
Garantie ambalaj |
buc |
2 |
0.5000 |
1.00 |
8 |
Produse de origine animala-Unt 80 % 200g |
buc |
2 |
15.0000 |
30.00 |
9 |
Produse de origine animala, carne si produse din carne – Salam –Semicrud, 200g |
buc |
2 |
17.0000 |
34.00 |
10 |
Brânzeturi-Branza de burduf min 300g |
buc |
2 |
14.0000 |
28.00 |
11 |
Produse de origine animala, carne si produse din carne: Salata de ton cu porumb si legume: min 160 g |
buc |
2 |
14.0050 |
28.01 |
|
Total pachet
|
211.01 |
|
TVA |
18.99 |
|
Total VALOARE PE pachet cuTVA |
230,00 |
|
Reponsabil achizitii,
Catana Monica
Manager proiect,
Prof. Gavrilescu Timea Karola
Nr. inregistrare 259.1/ 05.03.2025
COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA
Colegiul ”Emil Negrutiu”, cu sediul în Turda, str. Agriculturii nr. 27, Jud. Cluj, cod postal 401100, telefon / fax 0264-312637, e-mail emilnegrutiu@gmail.com, CUI 5528288, beneficiara a contractului de finantare a proiectului ”Educatie si competente prin stagii de practica” nr. contract G2024-76384 / OIPEO din data 07.11.2024 cofinantat de Uniunea Europeana, prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027, comunica rezultatul procedurii de achizitie publica de produse alimentare HRANA PARTICIPANTI LOT 1.
In urma evaluarii ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achizitie de HRANA PARTICIPANTI LOT 3, din categoria celor cu cod CPV
- 15981000-8 - Apa minerala
- 15540000-5 - Brânzeturi
- 15860000-4 - Cafea, ceai si produse conexe
- 15131000-5 - Conserve si produse din carne
- 15332310-0 - Fructe cu coaja lignifiata prajite sau sarate
- 15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe
- 15820000-2 - Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate
- 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne
- 15321000-4 - Sucuri de fructe
prin procedura de
Achizitie directa (în afara platformei SEAP) organizata de Colegiul ”Emil Negrutiu”,
declarata câstigatoare a contractului de achizitie publica este cea depusa de ofertantul SC KALIMERO COMERT INTERN SRL , cu sediul social în localitatea Turda, jud. Cluj, str. 22 Decembrie 1989, nr. 8, tara România, Numar de inmatriculare la Registrul Comertului: J12 /2605 /1992, codul unic de identificare RO 250473, cu o propunere financiara de 15451.46 lei fara TVA, la care se adauga TVA in valoare de 1449.80 (valoare contract cu TVA 16901.26 LEI)
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a fost : procedura de achizitie directa, in afara platformei SEAP.
Data:
05.03.2025
Manager proiect
Prof. Gavrilescu Timea Karola
|