Program: „Programul Educatie si Ocupare 2021-2027“
Obiectiv de politica: 4 „Europa mai sociala si mai favorabila incluziunii, prin implementarea Pilonului european al drepturilor sociale“
Prioritate: P08 „Cresterea accesibilitatii, atractivitatii si calitatii învatamântului profesional si tehnic“
Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale si informale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat si digitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie (FSE+)“
Numarul de identificare al proiectului: ID MySmis 2021+: 311455
Titlul proiectului: Educatie si competente prin stagii de practica
Numele solicitantului: COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU”
REZUMATUL PROIECTULUI la data 4 Aprilie 2025
Paerioada: 01.12.2024- 31.03.2025
Proiectul este implementat în parteneriat cu
SC INFO MIAD S.R.L, cu sediul în Municipiul Câmpia Turzii, str. Teilor, nr. 39F, ap.2, CP 405100, jud. Cluj, codul fiscal 18884716, J12/2558/2006având calitatea de membru 1/Partener
Obiectivul General al proiectului nostru il reprezinta imbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, prin parcurgerea de programe de pregatire practica, de catre 252 elevi ai Colegiului ”Emil Negrutiu” Turda.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
Obiectiv Specific 1- Dezvoltarea de parteneriate sustenabile, existente sau nou infiintate intre Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda si partenerii de practica (societati comerciale/ structuri asociative, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi), in vederea organizarii de stagii de practica în conformitate cu reglementarile nationale aplicabile.
Obiectiv Specific 2-Sustinerea si promovarea unui sistem de informare coordonata de la sectorul privat catre unitatea de invatamant, respectiv Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, privind nevoile lor de instruire precum si feedback de la unitatea de invatamant catre sectorul privat, catre parintii/tutorii elevilor, catre mediul academic, catre elevii participanti, sistem care saraspunda nevoilor actuale si viitoare ale pietei muncii la nivel regional /local
Obiectiv Specific 3- Dezvoltarea aptitudinilor de munca prin desfasurarea de stagii de practica la agenti economici pentru un numar de 252 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentati, tehnician Veterinar, tehnician în Turism.
Obiectiv Specific 4- Dezvoltarea aptitudinilor de munca prin desfasurarea de stagii de practica în cadrul unui laboratorul tehnologic de industrie alimentara realizat în parteneriat prin proiect, pentru un numar de 252 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentati, tehnician Veterinar, tehnician în Turism.
Scopul principal al parteneriatului este adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor din ÎPT prin organizarea de stagii de practica pentru elevi, precum si crestere a ponderii elevilor cuprinsi în învatamântul profesional si tehnic prin furnizarea de facilitati si masuri de sprijin efectiv. Pentru atingerea obiectivului vor fi implementate activitati specifice integrate menite sa imbunatateasca rata de participare a elevilor la programele de învatare la locul de munca, aspect care sa faciliteze insertia pe piata muncii a elevilor din invatamantul profesional si tehnic.
Activitatile relevante ale proiectului care se deruleaza cu finantare prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027,Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevanteisistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale siinformale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat sidigitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie(FSE+)“sunt:
Dezvoltarea sistemului de învatare la locul de munca
Activitatea consta in Identificarea potentialilor actori relevanti la nivel local, cudomenii si activitate relevante, în special din sectoarele economice identificateconform SNC/SNCDI;
In ceea ce priveste parteneriatele existente intre colegiu siparteneriidepracticanefocalizamsprealeconsolidaprindiferitemasuri:
- mentinereaunui dialog continuu cu responsabilii de practica, solicitand informatii cu privire lanevoia pe care o au in vederea calificariilor actualízate si necesare pietei muncii;
- oferirea de informatii cu privire la numarul absolventilor din domeniul de interes siimplicit acoperirea locurilor de munca vacante; invitatii sa participe la seminarii cutematica de interes;
- invitatii sa participe in prezentul proiect ca parteneri depractica.
PROGRESUL PROIECTULUI ÎN PERIOADA RAPORTATA, 01.12.2024- 31.03.2025
Activitatea |
Descriere |
A1.1 Managementul proiectului |
- Aceasta subactivitate s-a desfasurat la sediul proiectului, iar managerul de proiect a fost direct responsabil de aceasta activitate impreuna cu echipa de management; a asigurat coordonarea tuturor activitatilor necesare pentru implementarea proiectului conform cerintelor finantatorului, respectând ghidurile si regulamentele aplicabile.
- Organizarea si pregatirea intalnirii de inceput a echipei de proiect, in cadrul careia au fost stabilite resonsabilitatile expertilor angajati ai beneficiarului si ai partenerului, monitorizare, evaluare, raportare;
- Angajare echipa de proiect: elaborarea contractelor individuale de munca pentru experti angajati ai beneficiarului si ai partenerilor;
- Elaborarea fiselor de post a expertilor angajati ai beneficiarului si partenerilor;
- Au avut loc activitati de organizare si management de proiect; Studiul documentelor generale aferente proiectul;
- S-au studiat si analizat documentele financiar contabile întocmite în cadrul proiectului; S-au studiat si analizat documentele tehnice implementate pe proiect;
- A fost asigurat un circuit informational adecvat, discutii si feedback dintre expertii echipei de management si de implementare a proiectului;
- A fost prezentata si aprobata cererea de prefinantare nr. 1 (pentru beneficiar si partener 1) ;
- A fost avizata Metodologia de selectie a grupului tinta pentru participare la activitatile de pregatire aferente activitatilor din cadrul proiectului PEO 311455;
- A fost asigurata afisarea metodologiei de selectie a grupului tinta la avizierul elevilor si pe site-ul scolii Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, sectiunea dedicata proiectului, pe pagina web a proiectului, în vederea diseminarii informatiilor în rândul elevilor, profesorilor si ai altor potentiali interesati;
- S-a asigurat raportarea lunara a activitati desfasurate de membrii echipei de proiect - a avut loc întocmirea rapoartelor de activitate si a fiselor de pontaj aferente perioadei decembrie 2024-ianuarie 2025; a avut loc verificarea si finalizarea documentelor tehnice justificative aferente rapoartelor de activitate ale expertilor implicati în derularea proiectului.
Elaborarea fiselor de post a expertilor angajati ai partenerului;
Au avut loc activitati de organizare si management de proiect; Studiul documentelor generale aferente proiectul;
S-au studiat si analizat documentele financiar contabile întocmite în cadrul proiectului; S-au studiat si analizat documentele tehnice implementate pe proiect;
A fost asigurat un circuit informational adecvat, discutii si feedback dintre expertii echipei de management si de implementare a proiectului;
A fost prezentata cererea rambursare nr. 1 (pentru beneficiar si partener 1) si cererea de plata nr. 2 (pentru partener 1)
S-a asigurat raportarea lunara a activitati desfasurate de membrii echipei de proiect - a avut loc întocmirea rapoartelor de activitate si a fiselor de pontaj aferente perioadei februarie 2025-martie 2025; a avut loc verificarea si finalizarea documentelor tehnice justificative aferente rapoartelor de activitate ale expertilor implicati în derularea proiectului.
|
A2.1. Achizitii de bunuri si servicii |
S-a efectuat o achizitie conform planului de achizitii aprobat in cadrul proiectului pentru Lider parteneriat :
- Achizitia publica de Hrana participanti (Lot 1) destinate activitatilor din cadrul proiectului, actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca, produse necesare in vederea implementarii cu succes a activitatii A5. Actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca/ A5.2. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la societati comerciale, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi (pregatirea documentatiei pentru stagiile de practica pentru elevii din grupul tinta). In acest sens s-au intocmit documentele de achizitii. S-a asigurat organizarea, desfasurarea achizitiilor conform listei de achizitii. S-a asigurat transparenta, confidentialitea, impartialitatea in procedura de achizitie.
- Achizitia publica de materiale consumabile de birou, papetarie, diverse masini, echipamente, accesorii de birou, tonere si cartuse imprimanta (pentru beneficiar si partener), destinate activitatilor din cadrul proiectului;
- Achizitia publica de Echipamente tehnologice pentru dotare Laborator dezvoltare abilitati si competente in industria alimentara si alimentatia publica- Stagii de practica, in vederea implementarii cu success a activitatii A5/ A5.3. |
A3.1 Informare si publicitate existente si dezvoltarea de noi parteneriate intre scoala si agenti economici |
Activitatile de informare si publicitate desfasurate în cadrul proiectului în perioada de raportare s-au realizat cu respectarea regulilor prevazute în Ghidului de identitate vizuala;
- Elaborarea conceptului de pagina web al proiectului PEO, în conformitatea cu prevederile manualului de identitate vizuala; s-a creat o pagina web proiect in scopul vizibilitatii proiectului. Au fost postate activitatile proiectului precum si alte informatii de actualitate;
- Promovarea proiectului prin postarea pe site-ul scolii Colegiului ”Emil Negrutiu” , sectiunea dedicata proiectului, a unui anunt de informare cu privire la demararea proiectului; Actualizarea site-ului scolii cu informatii aferente partenerului implicat în implementarea proiectului; a fost publicat anuntul cu privire la demararea proiectului pe platforma de stiri locala - www.ariesnews.ro.
- Actualizarea site-ului scolii cu informatii referitoare la derularea activitatilor aferente proiectului, pentru anul 1 de implementare a proiectului;
- Au fost concepute materiale informative. S-au distribuit materiale informative- publicitare în scopul vizibilitatii proiectului; Materialele publicitare distribuite respecta cerintele privind identitatea vizuala aplicabile materialelor de identitate vizuala produse in cadrul proiectelor cofinantate prin PEO;
- S-a conceput continutul pentru un bannere pliabil/portabil; S-a realizat bannnerul si s-a folosit pentru promovarea proiectului;
- A avut loc conferinta de lansare a proiectului din data de 20.12.2024; In cadrul conferintei de lansare au fost invitati actori locali: presa locala, agenti economici, actori sociali, institutii publice, elevi din grupul tinta precum si reprezentanti ai altor institutii de invtamânt; a fost publicat anuntul de lansare a proiectului pe platforma de stiri locala – turdanews.net.
S-a asigurat expunerea într-un loc vizibil a publicului a unui afis cu dimensiunea minima A3 care contine informatii despre operatiune care evidentiaza sprijinul din partea fondurilor.
Actualizarea site-ului scolii cu informatii referitoare la derularea activitatilor aferente proiectului, pentru anul 1 de implementare a proiectului;
Au fost concepute materiale informative. S-au distribuit materiale informative- publicitare în scopul vizibilitatii proiectului; Materialele publicitare distribuite respecta cerintele privind identitatea vizuala aplicabile materialelor de identitate vizuala produse in cadrul proiectelor cofinantate prin PEO;
Sunt utilizate elementele de identitate vizuala a proiectului; desfasurarea activitatilor este semnalizata cu elementele de identitate vizuala la locatia de implementare a proiectului;
S-a asigurat expunerea într-un loc vizibil a publicului a unui afis cu dimensiunea minima A3 care contine informatii despre operatiune care evidentiaza sprijinul din partea fondurilor |
A4. 1 Dezvoltarea sistemului de învatare la locul de munca |
S-a asigurat contactarea telefonica reprezentantilor partenerii de practica, institutii relevante din domeniile de specializare ale elevilor;
S-a asigurat mentinerea relatiilor cu partenerii implicati în derularea proiectului, atât telefonic cat si prin întâlniri directe;
Exista încheiate 12 Acorduri de Parteneriat intre scoala si agenti economici ca parteneri de practica
S-a asigurat mentinerea unui dialog continuu cu responsabilii de practica, solicitand informatii cu privire la nevoia pe care o au in vederea calificariilor actualízate si necesare pietei muncii;
S-a asigurat mentinerea relatiilor cu agentii economici în vederea încheierii acordurilor de colaborare/parteneriat pentru facilitarea schimbului si integrarii bunelor practici privind stagiile de practica ale elevilor. Au avut loc deplasari la partenerii de practica, institutii relevante din domeniile de specializare ale elevilor. |
A5.1. Coordonare grup tinta; Identificare, informare si directionare la programe de formare la nivelul angajatorilor |
- Stabilirea ordinii de derulare a activitatilor / secventelor de instruire / formare aferente lunilor decembrie 2024-ianuarie 2025 (2 agende activitate);
- Tehnoredactarea materialelor necesare pentru activitatile de informare, selectie organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului si pentru realizarea interviului de preselectie a grupului tinta a proiectului (declaratie de consimtamânt de informare, chestionar de preselectie a grupului tinta);
- Organizarea si participare la activitatile de informare si promovare organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului; interviu de grup aportarea documentatiei pentru de preselectie a elevilor din grupul tinta, 19 elevi de la domeniul: turism si alimentatie, calificarea: ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie, 14 elevi de la domeniul industrie alimentara, calificarea brutar-patiser-preparator produse fainoase; 22 elevi de la domeniul Agricultura/ calificarea Tehnician Veterinar; 24 elevi de la Domeniul Turism si Alimentatie/ Calificarea Tehnician în Turism
- Organizarea si realizarea interviului individual al fiecarui elev, de preselectie a elevilor din grupul tinta. Realizarea activitatilor de interviu individual , cu durata de 30 min pentru fiecare elev. S-a discutat cu fiecare elev despre motivatia participarii la proiect, planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului. Proiectarea activitatilor pentru intervievare individuala. Pregatirea si completarea fisei de evaluare a interviului individual pentru fiecare candidat. Interviul individual s-a realizat pentru 19 elevi de la domeniul turism si alimentatie, calificarea ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie, 14 elevi de la domeniul industrie alimentara, calificarea brutar-patiser-preparator produse fainoase; 22 elevi de la domeniul Agricultura/ calificarea Tehnician Veterinar; 24 elevi de la Domeniul Turism si Alimentatie/ Calificarea Tehnician în Turism;
- Pregatirea documentelor necesare pentru înscrierea grupului tinta la activitatile ce se vor desfasura în cadrul proiectului PEO 311455; Acordare asistenta si îndrumare elevilor din grupul tinta; prelucrarea metodologiei de înscriere a grupului tinta; (19 elevi de la domeniul turism si alimentatie, calificarea ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie , 14 elevi de la domeniul industrie alimentara, calificarea brutar-patiser-preparator produse fainoase; 22 elevi de la domeniul Agricultura/ calificarea Tehnician Veterinar; 24 elevi de la Domeniul Turism si Alimentatie/ Calificarea Tehnician în Turism;
- Stabilirea unei comunicari eficiente cu elevii din grupul tinta-contactarea telefonica a elevilor care fac parte din grupul tinta al proiectului cu privire la activitatile organizate în cadrul proiectului, precum si cu privire la metodologia de acordare subventii; prezentarea si informare cu privire la întocmirea documentelor de acordare a subventiilor; S-a discutat cu fiecare elev despre planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului. A asigurat suport elevilor din grupul tinta si informatii privind stagiile de practica desfasurate prin proiect în rândul elevilor.
Monitorizarea participarii si implicarea grupului tinta in activitatie de practica pe întreaga perioada de implementare a proiectului. S-a asigurat ca este respectat graficul de implementare al proiectului si activitatile proiectului sunt implementate conform cererii de finantare; s-a verificat daca expertii si beneficiarii din grupul tinta au fost prezenti la activitatile proiectului;
Stabilirea ordinii de derulare a activitatilor / secventelor de instruire / formare aferente lunilor februarie 2025-martie 2025 (2 agende activitate);
Tehnoredactarea materialelor necesare pentru activitatile de informare, selectie organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului si pentru realizarea interviului de preselectie a grupului tinta a proiectului (declaratie de consimtamânt de informare, chestionar de preselectie a grupului tinta);
Organizarea si participare la activitatile de informare si promovare organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului; interviu de grup aportarea documentatiei pentru de preselectie a elevilor din grupul tinta, 24 elevi de la domeniul Agricultura/ calificarea Tehnician Veterinar;
Organizarea si realizarea interviului individual al fiecarui elev, de preselectie a elevilor din grupul tinta. Realizarea activitatilor de interviu individual , cu durata de 30 min pentru fiecare elev. S-a discutat cu fiecare elev despre motivatia participarii la proiect, planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului. Proiectarea activitatilor pentru intervievare individuala. Pregatirea si completarea fisei de evaluare a interviului individual pentru fiecare candidat. Interviul individual s-a realizat pentru 24 elevi de la domeniul Agricultura/ calificarea Tehnician Veterinar;
Pregatirea documentelor necesare pentru înscrierea grupului tinta la activitatile ce se vor desfasura în cadrul proiectului PEO 311455; Acordare asistenta si îndrumare elevilor din grupul tinta; prelucrarea metodologiei de înscriere a grupului tinta; (24 elevi de la domeniul Agricultura/ calificarea Tehnician Veterinar);
Dezvoltarea de relatii cu elevii din grupul tinta, întâlniri de lucru în cadrul carora s-a discutat individual cu fiecare elev despre motivatia participarii la proiect, planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului.
Realizarea unor studii de evaluare a stagiilor de practica si a impactului proiectului. Astfel la nivelul grupului tinta a aplicat chestionare de evaluare/ analiza a satisfactiei grupului tinta;
Monitorizarea participarii si implicarea grupului tinta in activitatile de practica pe întreaga perioada de implementare a proiectului. S-a asigurat ca este respectat graficul de implementare al proiectului si activitatile proiectului sunt implementate conform cererii de finantare; s-a verificat daca expertii si beneficiarii din grupul tinta au fost prezenti la activitatile proiectului; |
A5.2. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la societati comerciale, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi |
- S-a asigurat realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 22 elevi de la de la profilul Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Agricultura, calificarea Tehnician veterinar; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 27.01.2025-31.01.2025 (1 saptamana);
- S-a asigurat realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 24 elevi de la de la profilul Servicii, domeniul Turism si Alimentatie, calificarea Tehnician în Turism; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 27.01.2025-31.01.2025 (1 saptamana);
- S-au personalizat documentele de practica în conformitate cu domeniului studiat. S-au elaborat caietele de practica, si s-a respectat programul de practica pe durata stagiului de practica.
- S-a asigurat evaluarea initiala a competentelor la începererea stagiului de practica/ modulului de practica a elevilor din grupul tinta de la profilul Resurse naturale si protectia mediului
S-a asigurat realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 22 elevi de la de la profilul Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Agricultura, calificarea Tehnician veterinar; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 24. 02.2025-28.02.2025, 03.03.2025-07.03.2025 (2 saptamani);
S-a asigurat realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 24 elevi de la de la profilul Servicii, domeniul Turism si Alimentatie, calificarea Tehnician în Turism; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 24. 02.2025-28.02.2025, 03.03.2025-07.03.2025 (2 saptamani);
S-au personalizat documentele de practica în conformitate cu domeniului studiat. S-au elaborat caietele de practica, si s-a respectat programul de practica pe durata stagiului de practica.
|
A5.3. Dezvoltare de competente si abilitati pentru elevii din grupul tinta prin instruire practica în laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatia publica |
S-au finalizat lucrarile de amenajare a laboratorului tehnologic de alimentatie publica, conform cerintelor legale în vigoare. S-a emis o notificare catre managerul de proiect în acest sens.
S-a elaborat materialul didactic: ”Igiena în laboratorul tehnologic de alimentatie publica”
S-a elaborat materialul didactic: ”Norme de protectia muncii în laboratorul tehnologic de alimentatie publica”.
S-a asigurat realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatie publica pentru un numar de 19 elevi de la profilul Servicii, domeniul Turism si alimentatie, calificarea Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la profilul Servicii, domeniul Turism si alimentatie, calificarea Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 10.03-14.03.2025, 17.03-18.03.2025, 24.03 - 28.03.2025, 31.03.2025
S-a asigurat realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatie publica pentru un numar de 14 elevi de la profilul Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Industrie alimentara, calificarea profesionala Brutar-patiser-preparator produse fainoase. S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la profilul Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Industrie alimentara, calificarea profesionala Brutar-patiser-preparator produse fainoase; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 24.03 - 28.03.2025, 31.03.2025
S-au personalizat documentele de practica în conformitate cu domeniului studiat. S-au elaborat caietele de practica, si s-a respectat programul de practica pe durata stagiului de practica.
S-a asigurat evaluarea initiala a competentelor la începerea stagiului de practica/ modulului de practica a elevilor din grupul tinta de la profilul Servicii, domeniul Turism si alimentatie, calificarea Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie si profilul Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Industrie alimentara, calificarea profesionala Brutar-patiser-preparator produse fainoase. |
Intocmit,
Catana Monica
Manager de proiect
GAVRILESCU TIMEA KAROLA
|