Program: „Programul Educatie si Ocupare 2021-2027“

Obiectiv de politica: 4 „Europa mai sociala si mai favorabila incluziunii, prin implementarea Pilonului european al drepturilor sociale“

Prioritate: P08 „Cresterea accesibilitatii, atractivitatii si calitatii învatamântului profesional si tehnic“

Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale si informale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat si digitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie (FSE+)“

 

Numarul de identificare al proiectului: ID MySmis 2021+: 311455

Titlul proiectului: Educatie si competente prin stagii de practica

Numele solicitantului: COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU”

 

 

REZUMATUL PROIECTULUI la data 4 Aprilie 2025

Paerioada: 01.12.2024- 31.03.2025

 

Proiectul este implementat în parteneriat cu

SC INFO MIAD S.R.L, cu sediul în Municipiul Câmpia Turzii, str. Teilor, nr. 39F, ap.2,  CP 405100, jud. Cluj, codul fiscal 18884716, J12/2558/2006având calitatea de membru 1/Partener

 

Obiectivul General al proiectului nostru il reprezinta imbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevantei sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, prin parcurgerea de programe de pregatire practica, de catre 252 elevi ai Colegiului ”Emil Negrutiu” Turda.

 

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

 

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

 

Obiectiv Specific 1- Dezvoltarea de parteneriate sustenabile, existente sau nou infiintate intre Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda si partenerii de practica (societati comerciale/ structuri asociative, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi), in vederea organizarii de stagii de practica în conformitate cu reglementarile nationale aplicabile.

 

Obiectiv Specific 2-Sustinerea si promovarea unui sistem de informare coordonata de la sectorul privat catre unitatea de invatamant, respectiv Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, privind nevoile lor de instruire precum si feedback de la unitatea de invatamant catre sectorul privat, catre parintii/tutorii elevilor,  catre mediul academic, catre elevii participanti, sistem care saraspunda nevoilor actuale si viitoare ale pietei muncii la nivel regional /local

 

Obiectiv Specific 3- Dezvoltarea aptitudinilor de munca prin desfasurarea de stagii de practica la agenti economici pentru un numar de 252 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentati, tehnician Veterinar, tehnician în Turism.

 

Obiectiv Specific 4- Dezvoltarea aptitudinilor de munca prin desfasurarea de stagii de practica în cadrul unui laboratorul tehnologic de industrie alimentara realizat în parteneriat prin proiect,  pentru un numar de 252 elevi înmatriculati în cadrul colegiului ”Emil Negrutiu” Turda, la calificarile: Brutar-patiser-preparator produse fainoase, Bucatar, Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentati, tehnician Veterinar, tehnician în Turism.

Scopul principal al parteneriatului este adaptarea serviciilor educationale adresate elevilor din ÎPT prin organizarea de stagii de practica pentru elevi, precum si crestere a ponderii elevilor cuprinsi în învatamântul profesional si tehnic prin furnizarea de facilitati si masuri de sprijin efectiv. Pentru atingerea obiectivului vor fi implementate activitati specifice integrate menite sa imbunatateasca rata de participare a elevilor la programele de învatare la locul de munca, aspect care sa faciliteze insertia pe piata muncii a elevilor din invatamantul profesional si tehnic.

Activitatile relevante ale proiectului care se deruleaza cu finantare prin Programul Educatie si Ocupare 2021-2027,Obiectiv specific: ESO4.5 „Îmbunatatirea calitatii, a caracterului incluziv, a eficacitatii si a relevanteisistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, inclusiv prin validarea învatarii non-formale siinformale, pentru a sprijini dobândirea de competente-cheie, inclusiv de competente de antreprenoriat sidigitale, precum si prin promovarea introducerii sistemelor de formare duala si a sistemelor de ucenicie(FSE+)“sunt:

 Dezvoltarea sistemului de învatare la locul de munca

Activitatea consta in Identificarea potentialilor actori relevanti la nivel local, cudomenii si activitate relevante, în special din sectoarele economice identificateconform SNC/SNCDI;

In ceea ce priveste parteneriatele existente intre colegiu siparteneriidepracticanefocalizamsprealeconsolidaprindiferitemasuri:

-      mentinereaunui dialog continuu cu responsabilii de practica, solicitand informatii cu privire lanevoia pe care o au in vederea calificariilor actualízate si necesare pietei muncii;

-      oferirea de informatii cu privire la numarul absolventilor din domeniul de interes siimplicit acoperirea locurilor de munca vacante; invitatii sa participe la seminarii cutematica de interes;

-      invitatii sa participe in prezentul proiect ca parteneri depractica.

 

 

 PROGRESUL PROIECTULUI ÎN PERIOADA RAPORTATA, 01.12.2024- 31.03.2025

Activitatea

Descriere

A1.1  Managementul proiectului

-        Aceasta subactivitate s-a desfasurat  la sediul proiectului,  iar managerul de proiect a fost direct responsabil de aceasta activitate impreuna cu echipa de management; a asigurat coordonarea tuturor activitatilor necesare pentru implementarea proiectului conform cerintelor finantatorului, respectând ghidurile si regulamentele aplicabile.

-        Organizarea si pregatirea intalnirii  de inceput a echipei de proiect,  in cadrul careia au fost  stabilite resonsabilitatile expertilor angajati ai beneficiarului si ai partenerului, monitorizare, evaluare, raportare;

-        Angajare echipa de proiect: elaborarea contractelor individuale de munca pentru experti angajati ai beneficiarului si ai partenerilor;

-        Elaborarea fiselor de post a expertilor angajati ai beneficiarului si partenerilor;

-        Au avut loc activitati de organizare si management de proiect; Studiul documentelor generale aferente proiectul;

-        S-au studiat si analizat documentele financiar contabile întocmite în cadrul proiectului; S-au studiat si analizat documentele tehnice implementate pe proiect;

-        A fost asigurat un circuit informational adecvat, discutii si feedback dintre expertii echipei de management si de implementare a proiectului;

-        A fost prezentata si aprobata cererea de prefinantare nr. 1 (pentru  beneficiar si partener 1) ;

-        A fost avizata Metodologia de selectie a grupului tinta pentru participare la activitatile de  pregatire aferente activitatilor din cadrul proiectului PEO  311455;

-        A fost asigurata afisarea metodologiei de selectie a grupului tinta la avizierul elevilor si pe site-ul scolii Colegiul ”Emil Negrutiu” Turda, sectiunea dedicata proiectului, pe pagina web  a proiectului,  în vederea diseminarii informatiilor în rândul elevilor, profesorilor si ai altor potentiali interesati;

-        S-a asigurat raportarea lunara a activitati  desfasurate de membrii echipei de proiect - a avut loc întocmirea rapoartelor de activitate si a fiselor de pontaj aferente perioadei decembrie  2024-ianuarie  2025;  a avut loc verificarea si finalizarea  documentelor tehnice justificative aferente rapoartelor de activitate ale expertilor implicati în derularea proiectului.

 

Elaborarea fiselor de post a expertilor angajati ai partenerului;

Au avut loc activitati de organizare si management de proiect; Studiul documentelor generale aferente proiectul;

S-au studiat si analizat documentele financiar contabile întocmite în cadrul proiectului; S-au studiat si analizat documentele tehnice implementate pe proiect;

A fost asigurat un circuit informational adecvat, discutii si feedback dintre expertii echipei de management si de implementare a proiectului;

A fost prezentata  cererea rambursare  nr. 1 (pentru  beneficiar si partener 1) si cererea de plata nr. 2 (pentru  partener 1)

S-a asigurat raportarea lunara a activitati  desfasurate de membrii echipei de proiect - a avut loc întocmirea rapoartelor de activitate si a fiselor de pontaj aferente perioadei februarie 2025-martie 2025;  a avut loc verificarea si finalizarea  documentelor tehnice justificative aferente rapoartelor de activitate ale expertilor implicati în derularea proiectului.

 

A2.1. Achizitii de bunuri si  servicii

S-a efectuat o achizitie conform planului de achizitii aprobat in cadrul proiectului pentru Lider parteneriat :

-        Achizitia publica de  Hrana participanti (Lot 1) destinate activitatilor din cadrul proiectului,  actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca, produse necesare in vederea implementarii cu succes a activitatii A5. Actiuni care vizeaza programe de învatare la locul de munca/ A5.2. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la societati comerciale, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi (pregatirea documentatiei pentru stagiile de practica pentru elevii din grupul tinta). In acest sens s-au  intocmit documentele de achizitii. S-a asigurat organizarea, desfasurarea achizitiilor conform listei de achizitii. S-a asigurat transparenta, confidentialitea, impartialitatea in procedura de achizitie.

-        Achizitia publica de materiale consumabile de birou, papetarie, diverse masini, echipamente, accesorii de birou, tonere si cartuse imprimanta (pentru beneficiar si partener), destinate activitatilor din cadrul proiectului;

-        Achizitia publica de Echipamente tehnologice pentru dotare Laborator dezvoltare abilitati si competente in industria alimentara si alimentatia publica- Stagii de practica,  in vederea implementarii cu success a activitatii A5/ A5.3.

A3.1 Informare si publicitate existente si dezvoltarea de noi parteneriate intre scoala si agenti economici

Activitatile de informare si publicitate desfasurate în cadrul proiectului în perioada de raportare s-au realizat cu respectarea regulilor prevazute în Ghidului de identitate vizuala;

-        Elaborarea conceptului  de pagina web  al proiectului  PEO, în conformitatea cu prevederile manualului de identitate vizuala; s-a creat o pagina web proiect in scopul vizibilitatii proiectului. Au fost postate activitatile proiectului precum si alte  informatii de actualitate;

-        Promovarea proiectului  prin postarea pe site-ul scolii Colegiului ”Emil Negrutiu” , sectiunea dedicata proiectului, a unui  anunt de informare cu privire la demararea proiectului; Actualizarea site-ului scolii  cu informatii aferente partenerului  implicat în implementarea proiectului; a fost publicat anuntul cu privire la demararea  proiectului pe platforma de stiri locala - www.ariesnews.ro.

-        Actualizarea site-ului scolii cu informatii referitoare la derularea activitatilor aferente proiectului, pentru anul 1 de implementare a proiectului;

-        Au fost concepute materiale informative. S-au distribuit  materiale informative- publicitare  în scopul vizibilitatii proiectului;  Materialele publicitare distribuite  respecta cerintele privind identitatea vizuala aplicabile materialelor de identitate vizuala produse in cadrul proiectelor cofinantate prin PEO;

-        S-a conceput continutul pentru un bannere pliabil/portabil; S-a realizat bannnerul si s-a folosit pentru promovarea proiectului;

-        A avut loc  conferinta de lansare a proiectului din data de 20.12.2024; In cadrul conferintei de lansare au fost invitati actori locali: presa locala, agenti economici, actori sociali, institutii publice, elevi din grupul tinta precum si reprezentanti ai altor institutii de invtamânt; a fost publicat anuntul de lansare a proiectului pe platforma de stiri locala – turdanews.net.

S-a asigurat expunerea într-un loc vizibil a publicului a unui afis cu dimensiunea minima A3 care contine informatii despre operatiune care evidentiaza sprijinul din partea fondurilor.

 

Actualizarea site-ului scolii cu informatii referitoare la derularea activitatilor aferente proiectului, pentru anul 1 de implementare a proiectului;

Au fost concepute materiale informative. S-au distribuit  materiale informative- publicitare  în scopul vizibilitatii proiectului;  Materialele publicitare distribuite  respecta cerintele privind identitatea vizuala aplicabile materialelor de identitate vizuala produse in cadrul proiectelor cofinantate prin PEO;

Sunt utilizate elementele de identitate vizuala a proiectului; desfasurarea activitatilor este semnalizata cu elementele de identitate vizuala la locatia de implementare a proiectului;

S-a asigurat expunerea într-un loc vizibil a publicului a unui afis cu dimensiunea minima A3 care contine informatii despre operatiune care evidentiaza sprijinul din partea fondurilor

A4. 1 Dezvoltarea sistemului de învatare la locul de munca

S-a asigurat contactarea telefonica  reprezentantilor partenerii de practica, institutii relevante din domeniile de specializare ale elevilor;

S-a asigurat mentinerea relatiilor cu partenerii implicati în derularea proiectului, atât telefonic cat si prin întâlniri directe;   

Exista încheiate 12 Acorduri de Parteneriat intre scoala si agenti economici  ca parteneri de practica

S-a asigurat mentinerea unui dialog continuu cu responsabilii de practica, solicitand informatii cu privire la nevoia pe care o au in vederea calificariilor actualízate si necesare pietei muncii;

 

S-a asigurat mentinerea relatiilor cu agentii economici în vederea încheierii acordurilor de colaborare/parteneriat pentru facilitarea schimbului si integrarii bunelor practici privind stagiile de practica ale elevilor. Au avut loc deplasari la partenerii de practica, institutii relevante din domeniile de specializare ale elevilor.

A5.1. Coordonare grup tinta; Identificare, informare si directionare  la programe de formare la nivelul angajatorilor

-         Stabilirea ordinii de derulare a activitatilor / secventelor de instruire / formare aferente lunilor decembrie 2024-ianuarie 2025 (2 agende activitate);

-         Tehnoredactarea  materialelor necesare pentru activitatile de informare, selectie organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului si pentru realizarea interviului de preselectie a grupului tinta a proiectului (declaratie de consimtamânt de informare, chestionar de preselectie a grupului tinta);

-         Organizarea si participare la activitatile de informare si promovare organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului;  interviu de grup aportarea documentatiei pentru  de preselectie a elevilor din grupul tinta, 19 elevi  de la domeniul: turism si alimentatie, calificarea: ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie,  14 elevi de  la domeniul industrie alimentara, calificarea brutar-patiser-preparator produse fainoase; 22 elevi de  la domeniul  Agricultura/ calificarea  Tehnician Veterinar; 24 elevi de la  Domeniul  Turism si Alimentatie/ Calificarea Tehnician în Turism

-         Organizarea si realizarea interviului individual al fiecarui elev, de preselectie a elevilor din grupul tinta.  Realizarea activitatilor de interviu individual , cu durata de 30 min pentru fiecare elev. S-a discutat cu fiecare elev despre motivatia participarii la proiect, planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului. Proiectarea activitatilor pentru intervievare individuala. Pregatirea si completarea fisei  de evaluare a interviului individual pentru fiecare candidat. Interviul individual s-a realizat pentru 19 elevi  de la domeniul turism si alimentatie, calificarea ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie,  14 elevi de  la domeniul industrie alimentara, calificarea brutar-patiser-preparator produse fainoase; 22 elevi de  la domeniul  Agricultura/ calificarea  Tehnician Veterinar; 24 elevi de la  Domeniul  Turism si Alimentatie/ Calificarea Tehnician în Turism;

 

-         Pregatirea documentelor necesare pentru înscrierea grupului tinta la activitatile ce se vor desfasura în cadrul proiectului PEO 311455; Acordare asistenta si îndrumare elevilor din grupul tinta; prelucrarea metodologiei de înscriere a grupului tinta; (19 elevi  de la domeniul turism si alimentatie, calificarea ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie ,  14 elevi de  la domeniul industrie alimentara, calificarea brutar-patiser-preparator produse fainoase; 22 elevi de  la domeniul  Agricultura/ calificarea  Tehnician Veterinar; 24 elevi de la  Domeniul  Turism si Alimentatie/ Calificarea Tehnician în Turism;

-         Stabilirea unei comunicari eficiente cu elevii din grupul tinta-contactarea telefonica a elevilor care fac parte din grupul   tinta al proiectului cu privire la activitatile organizate în  cadrul proiectului, precum si cu privire la metodologia de acordare subventii;  prezentarea si informare cu privire la întocmirea documentelor  de acordare a subventiilor;
S-a discutat cu fiecare elev despre planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului. A asigurat suport elevilor din grupul tinta si informatii  privind stagiile de practica desfasurate prin proiect în rândul elevilor.

Monitorizarea participarii si implicarea grupului tinta in activitatie de practica pe întreaga perioada de implementare a  proiectului. S-a asigurat ca este respectat graficul de implementare al proiectului si activitatile proiectului sunt implementate conform cererii de finantare;  s-a verificat daca expertii si beneficiarii din grupul tinta au fost prezenti la activitatile proiectului;

Stabilirea ordinii de derulare a activitatilor / secventelor de instruire / formare aferente lunilor februarie 2025-martie 2025 (2 agende activitate);

Tehnoredactarea  materialelor necesare pentru activitatile de informare, selectie organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului si pentru realizarea interviului de preselectie a grupului tinta a proiectului (declaratie de consimtamânt de informare, chestionar de preselectie a grupului tinta);

Organizarea si participare la activitatile de informare si promovare organizate în cadrul proiectului pentru constientizarea elevilor cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului;  interviu de grup aportarea documentatiei pentru  de preselectie a elevilor din grupul tinta, 24 elevi de  la domeniul  Agricultura/ calificarea  Tehnician Veterinar;

Organizarea si realizarea interviului individual al fiecarui elev, de preselectie a elevilor din grupul tinta.  Realizarea activitatilor de interviu individual , cu durata de 30 min pentru fiecare elev. S-a discutat cu fiecare elev despre motivatia participarii la proiect, planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului. Proiectarea activitatilor pentru intervievare individuala. Pregatirea si completarea fisei  de evaluare a interviului individual pentru fiecare candidat. Interviul individual s-a realizat pentru 24 elevi de  la domeniul  Agricultura/ calificarea  Tehnician Veterinar;

Pregatirea documentelor necesare pentru înscrierea grupului tinta la activitatile ce se vor desfasura în cadrul proiectului PEO 311455; Acordare asistenta si îndrumare elevilor din grupul tinta; prelucrarea metodologiei de înscriere a grupului tinta; (24 elevi de  la domeniul  Agricultura/ calificarea  Tehnician Veterinar);

Dezvoltarea de  relatii cu elevii din grupul tinta, întâlniri de lucru în cadrul carora  s-a discutat individual cu fiecare elev  despre motivatia participarii la proiect, planuri de viitor sub aspect profesional, impactul proiectului asupra planurilor de viitor, activitatile organizate în cadrul proiectului, constientizare cu privire la oportunitatile oferite în cadrul proiectului.

Realizarea unor studii de evaluare a stagiilor de practica si a impactului proiectului. Astfel la nivelul grupului tinta a  aplicat chestionare de evaluare/ analiza a satisfactiei grupului tinta;

Monitorizarea participarii si implicarea grupului tinta in activitatile de practica pe întreaga perioada de implementare a  proiectului. S-a asigurat ca este respectat graficul de implementare al proiectului si activitatile proiectului sunt implementate conform cererii de finantare;  s-a verificat daca expertii si beneficiarii din grupul tinta au fost prezenti la activitatile proiectului;

A5.2. Dezvoltarea si derularea programelor de invatare la locul de munca – stagii de practica la societati comerciale, potentiali angajatori ai viitorilor absolventi

-         S-a asigurat  realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 22  elevi de la de la profilul  Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Agricultura, calificarea Tehnician veterinar; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati  economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 27.01.2025-31.01.2025 (1 saptamana);

-         S-a asigurat  realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 24  elevi de la de la profilul  Servicii, domeniul Turism si Alimentatie, calificarea  Tehnician în Turism; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati  economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 27.01.2025-31.01.2025 (1 saptamana);

-         S-au personalizat documentele de practica în conformitate cu domeniului studiat. S-au elaborat  caietele de practica,  si s-a respectat programul de practica pe durata stagiului de practica.

-         S-a asigurat evaluarea initiala a  competentelor la începererea  stagiului de practica/ modulului de practica a elevilor din grupul tinta de la profilul  Resurse naturale si protectia mediului

 

S-a asigurat  realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 22  elevi de la de la profilul  Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Agricultura, calificarea Tehnician veterinar; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati  economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 24. 02.2025-28.02.2025, 03.03.2025-07.03.2025 (2 saptamani);

S-a asigurat  realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale partenerilor - agenti economici ai Colegiului ”Emil Negrutiu” pentru un numar de 24  elevi de la de la profilul  Servicii, domeniul Turism si Alimentatie, calificarea  Tehnician în Turism; S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la domeniul economic, calificarea profesionala tehnician in activitati  economice; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 24. 02.2025-28.02.2025, 03.03.2025-07.03.2025 (2 saptamani);

S-au personalizat documentele de practica în conformitate cu domeniului studiat. S-au elaborat  caietele de practica,  si s-a respectat programul de practica pe durata stagiului de practica.

 

 

A5.3. Dezvoltare de competente si abilitati pentru elevii din grupul tinta prin instruire practica  în laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatia publica

S-au finalizat lucrarile de amenajare a laboratorului tehnologic de alimentatie publica, conform cerintelor legale în vigoare. S-a emis o notificare catre managerul de proiect în acest sens.

S-a elaborat materialul didactic: ”Igiena în laboratorul tehnologic de alimentatie publica”

S-a elaborat materialul didactic: ”Norme de protectia muncii în laboratorul tehnologic de alimentatie publica”.

S-a asigurat  realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale  laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatie publica pentru un numar de    19  elevi de la profilul  Servicii, domeniul Turism si alimentatie, calificarea Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie;  S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la profilul  Servicii, domeniul Turism si alimentatie, calificarea Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 10.03-14.03.2025, 17.03-18.03.2025, 24.03 - 28.03.2025, 31.03.2025

S-a asigurat  realizarea stagiului de practica în spatiile amenajate ale  laboratorul tehnologic de industrie alimentara si alimentatie publica pentru un numar de    14  elevi de la profilul  Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Industrie alimentara, calificarea profesionala Brutar-patiser-preparator produse fainoase.   S-a adaptat programul oferit la abilitatile de comunicare ale elevilor din grupul tinta de la profilul  Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Industrie alimentara, calificarea profesionala Brutar-patiser-preparator produse fainoase; S-a organizat si coordonat stagiul de practica a elevilor, 4 ore pe zi, în perioada de practica 24.03 - 28.03.2025, 31.03.2025

S-au personalizat documentele de practica în conformitate cu domeniului studiat. S-au elaborat  caietele de practica,  si s-a respectat programul de practica pe durata stagiului de practica.

S-a asigurat evaluarea initiala a  competentelor la începerea  stagiului de practica/ modulului de practica a elevilor din grupul tinta de la profilul  Servicii, domeniul Turism si alimentatie, calificarea Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie si profilul Resurse naturale si protectia mediului, domeniul Industrie alimentara, calificarea profesionala Brutar-patiser-preparator produse fainoase.

Intocmit,

Catana Monica

 

 

 

 

Manager de proiect

GAVRILESCU TIMEA KAROLA